ayna ayna, söyle bize!

sana baktığımızda, yanımızda “bana iş ahlâkını anlat, sana kim olduğunu söyleyeyim” diyen “partner”ler görmek istiyoruz…

“Reklamcıyız, o halde Realist olmalıyız, yaklaşımımız Rasyonel olmalı, Rafine işler yapmalıyız, partnerlerimize
Rekabetüstünü önermeliyiz” diyen kendimizi görmek istiyoruz…

sana baktığımızda gördüğümüzün, büyüklüğüyle şişinen “büyük” bir ajans değil de, sonuç getirecek, yaratıcı,
stratejik düşünceye dayalı, ödenecek bedele değecek, gerçeği dile getirirken bile hayal gücüne seslenen, bütün
taraflara kazandıracak çözümler üreten, “iyi” bir ajans olmasını istiyoruz...

ayna ayna, söyle bize; var mı dünyada kendini bilmenin ilk şart olmadığı bir başarı?